14.12.17

A Game of Hoodies Pt 2 (The Wishlist)



Lembram-se do último post sobre Hoodies que fiz? Podem lê-lo *AQUI*. O que acharam? Os hoodies não são um máximo? Eu adoro-os e estou sempre à procura de modelos diferentes e com designs interessantes.

Remember the last post about Hoodies that I made? You can read it *HERE*. What did you think?Aren't hoodies awesome? I live them and I'm always looking for different models with interesting designs.


No post de hoje, decidi reunir, só para vocês, cinco hoodies fantásticos que encontrei na Rosegal. Vão desde um look mais alternativo e dark até ao design mais cor de rosa e fofinho! Como alguns de vocês já conhecem, a Rosegal faz parte do mesmo segmento de lojas da Zaful e da Sammydress e as encomendas demoram sempre entre 2 a 5 semanas a chegar.

In today's post, I decided to gather, just for you, five awesome hoodies that I found on Rosegal. They go from a more alternative and dark look to the more pink and cute! As some of you already know, Rosegal is part of the same store line as Zaful and Sammydress, and deliveries always take 2 to 5 weeks long to arrive.

Digam-me lá o que acham destes hoodies? Quais usavam?
Tell me what do you think about these hoodies? Which would you wear?



Estou seriamente a pensar encomendar a Nº1 e a Nº3... O que acham? Para mim são simplesmente perfeitas! Que tipo de roupa quente costumam usar nesta altura? Também se perdem com Hoodies como eu ou preferem outro tipo de camisolas? Contem-me tudo!

I'm seriously thinking about ordering nº1 and nº3...What do you think? To me they are simply perfect! What type od warm clothing do you usually wear in this time of year? Do you also lose yourself with hoodies like me or do you prefer other types of shirts? Tell me everything!
Aproveitem e dêem uma vista de olhos pelo site da Rosegal e percam-se nas promoções de Natal que estão presentes em TODO o lado! Se quiserem um desconto extra podem usar o código ⧫ROSEGALINS⧫

Enjoy and look around Rosegal's website and lose yourself in the Rosegal Christmas sales 2017 Promotion that are EVERYWHERE! If you want an extra discount, you can use the code ⧫ROSEGALINS⧫



Sem comentários:

Enviar um comentário

Your opinion is welcome ٩(◕‿◕。)۶ Live long and prosper ( ̄ω ̄ )